1/30/2012

fresh start.

 
Nie dla wszystkich jestem nowa, przez krótki czas prowadziłam bloga http://charlotte-loves-fashion.blogspot.com . Zdecydowałam się nie do niego nie wracać i zacząć jeszcze raz, od początku, na nowo. Kocham modę, jak każda dziewczyna w XXI wieku, niczym się nie wyróżniam, nikogo nie fascynuję ani nikogo nie naśladuję. W tym całym modowym zgiełku znajduję coś dla siebie, nie podążam ślepo za wyznaczonymi trendami. Moim postanowieniem noworocznym było założenie nowej strony i systematyczność w jej prowadzeniu, mam nadzieję, że się uda, trzymajcie kciuki. (; 


14 komentarzy:

  1. Trzymamy trzymamy kciuki! :) Fajnie, że wróciłaś- obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie trafiłam na Twój blog.
    Za to teraz będę Cię odwiedzać :)

    Zapraszam do siebie http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia :))
    U mnie konkurs :) Do wygrania modne rajstopy w panterkę z angielskiego PRIMARK'A - warto kliknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w blogu i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie owocnego początku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ze zaczynasz od nowa! Powodzenia :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, ja też po pewnej przerwie powróciłam do blogowania i mam nadzieję, że mi też się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też tu wracam :D Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  9. To powodzenia z nowym początkiem. c:

    akane-atelier.blogspot.com
    Obserwujemy? (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia.! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia ;)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia w blogowaniu!!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń